~simpul kasih~

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 12, 2011

teruja!! geram!! gyla2 !!

yeahhhh!!!abh dh blek..syook taw dak..dh 4 bulan x jmpa..rndu gyla..td msa abh smpai uma wah!!!abh nmpk len..ada jnggut dh..amboii dh mcm org arab g..tau la p turmanistan un..nk ikut sna gak ka..heee..tapa2..ikt sunah nabi..seyez aku habaq..aku x suka laki ada jnggut + misai..nmpk mcm..mcm..mcm..agk serabai + geli...kalu aku dpat boy yg mcm tu aku nk suro dya p tarah smpai lncin..mau duk taw arr..adk aku hat kecik lwak gyla..wktu kt airport dya nmpk dh abh..bla abh mai dekat jaa..dan2 suro blek..x mau kwan ngan abh..hahaha..dya nk kwan ngan aku..ngarut btui..bla abh kta nk p bli transformer ka..nk kwan sja la..x pdan ngan demam..(nie mama yg hbaq)

smpai kt uma abh kta..cecey bdak pndai..MUHONG PIANGGG!!!b*** g ada la..ish3..abh ltak beg truih bwak kluaq IPOD..uwaaaa!!!aku akhirnya dpt gak sntuh kwan tu..belek kwan tu..x tau nk bukak..adessss..besa la kn b***..mna taw nk guna..hihihi..abh ajaq skit2 taw dh la nk gna..pastu ltak tepi bnda tu..p buka luggage..bwak kluaq segala bnda yg abh bli..kbnyakkn bju jaa..mama dpt spek mata hitam..walawehh..smart kot..tp stu jaa mslhnya..mta mama agk rabun..ptg tu tudiaa p bt contact lens truihh..aku duk taram lma dh nk pkai contact lens..tgk2 mama pkai dlu..uwaaa!!!nanak gak pkai bnda tuu..


ptg tu adk2 aku blek skola smua mai pkat mnyendeng kt aku la..nuuu sbb aku duk pgang ipod..pkat nk men..aku kta pa..ampa p blajaq leklok..nnt ampa dpt gak..depa sronok nk men game ja..hehe..aku duk prosah nk bukak fb ja..adoeee x install lg..finally,dpt gak install..pehtu,chat ngan adk aku aka Dato' mirza..mcm padya g chat ngan dya..otax mereng kot..mluat chat ngan dya..dh la nk tkann  keypad susah..aku taip prkataan len,dya nek bnda len..sbb dictionary kot..rsanya laa..????

mlm tu plak p dinner..wah dinner..haha..x dak aihh..p mkn kt kenny roger..snap bnyk pic gna ipod..mcm2 pqangai ada..tmbh Dato' mirza..pqasan nsem bak ang..x than..poyo lbeyh..pape un mmg best la smlam..


p/s:aku dh x sbaq nk p jmpa dya tuu..problem la nie...mcm mna nk gtau fmily aku..gedix!!love my family damn soo much..





No comments:

Post a Comment