~simpul kasih~

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 26, 2011

pendam perasaan!!

amboii aihh lma x bukak blog nie..dh berdebu dh aihh..brabuk sni sna..mai nk touch up skit..**3 mnit berlalu**haa bru segak dya..comey lgu tuan dya..errr..tu prasan sorang dri..kuang3..sbenaqnya x smpat nk post pape.sbb cek g overseas..wah2..dya p overseas..p mna PARIS??LONDON??L.A?? hiihihihi..dak2..cek p singapore jaa..huhu..frstime p..boley la bestnya..tp bebai kot..triak mnjang..psaipa oii..ermmm sbenaqnya cek x leh contact spew2 at malaysia..tu yg sdih..tringat kt my darl,hana n 'my frenz'..


tjuan cek post bnda nie bkn nk crita psai cek p sna..sbb x da mood..sblum p sngapore lg aty rsa x tnang jaa..psaipa3??nie sbaq2..duk kalot padya x tau..huh.ermm cek sbnaqnya ada msalah prasaan..walawehh..x tau nk story cam mna..dn cek un x mau hbaq kt hmpa smua..sbb cek tau ampa un x kbuluq nk bca kn..kehkehkeh..yg cek nk tnya la nie kn..mcm mna seseorg tu boleh pndam prasaan suka dya dkt someone??? hurm..aku bberapa ari sblum brangkat mmg bajet mood sdih,geram,mara..smuanya ada la..smuanya krna satu hmba Allah nie..dya tlah mnarik prhatianku..cewahh..frst time mmg x rsa pa..tp bla lma2 knai dya..aku rsa feeling aku dh jd len..tudiaaa..ko jg cri nahas amy..ko tu dh brpnya doee..ya oke..totally mmg aku sdaq smua tu..tp feeling trhdap hmba Allah nie mmg mnebal...x tau nk ckp pa..aku istghfar bnyk2..mnx ptunjuk..


aku perlu kuatkn smangat!!so aku crita kt someone nie..aku crita rngkas je sbb x tau nk luah cm mna..dya ckp kt aku..tu smua prasaan je tu..syaitan tgh hasut ko spya hbungan ko dgn my darl msnah..bla dya ckp mcm tu aku trima seadanya..mgkn bnar apa yg dya kta tu..aku sbar.. tp bla aku ksunyian prasaan tu mla mnebal..bla dh mnebal..x tau kt spa nk luahkn..so jln terakhir aku amik adlh dgan krang novel..sbb apa yg aku krang tu smuanya prasaan aku..imaginasi aku..just imagine!!

Tidak mudah mencapai mimpi.
Namun yg lebih sukar, mempertahankan nya.
Ingat lh pada pepatah, jika kamu tidak memiliki apa yg kamu sukai,
maka sukai lh apa yg kamu miliki. . .

ayt nie mmg terbaik..aku sukaknnya..


pape pun aku hrus blajar brhnti smua nie..tp aku perlukn msa..bukan snag utk aku lpkn..biarlh aku bwa dri jauh2..pndamkn prasaan nie..wlaupun skit..aku ttap akn kuatkn smangat..


p/s:Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya..
whatever happens i will never let my elmy go away
i want to protect our relatioship..
~grrr~
auwww!!
love u always.

1 comment: