~simpul kasih~

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 29, 2011

moody.. :'(

ermmm rini mmg x dak mood gyla2 pnya..pnca dya psai smlm la..slh fhm antra shabat..okey aku x slhkn ssiap..aku sygkn korang brdua..tp sory derr aku lbih sygkn HANA..they are most important to me..kwan buleh d cari..tp nk cri kwan yg sntiasa ada dcc kta mmg susah..aku syg bella n sanah..sury sbb kkerasan kwan aku tu..unk maybe de masalh..tp jgnla smpai tempiakn mslh tu dkt kiteorg..pling pedih unk kta kmi bodo..naahh free kna cap bodo..aku mmg x sngka gyla unk snggup kta cmtu kt aku..fine!!oke unk ja baik kmi nie smua jhat..thanks a lot to zaq sbb tlong backup kteorg n bg nsihat kt i..huhu..

pkui 2-3 pg triak psai nie lh..cam padya g..mmg x leh than kot..dah la kta bodo..adehhh..mmg hina gyla2 la kwan aku yg len tu..unk ja bguih..kmi dak un..kmi trima ja apa yg unk kta tu..mmg kmi bodo tp kmi x dak la smpai nk hina org mcm unk bt tu..haishhh!!mnusia2..

pg tdi trjga psai my darl call..adoeee..sora org bgun tydoq bkn x tau..serak2 bsah..auwwww!!dah2 ngarut dh..pastu smbung tydoq blek..la adk aku plak kcau..suroh p antaq tusyen..aku time tu pning kpala sunggoh..mcm nk pitam..nseb x jtuh klau tdak naya jaaa..fuhhh!!..tgk mka tudiaaa..mata sepet dh..mcm bru org bru triak..kra la pkui 4 cek tydoq bngun kui 6.00..pastu tydoq blek..bgun my darl call..tydoq..adk aku gerak..mampuih aku x pning kpala..

pehtu ayh n mak aku plak kluaq..ha ada chance smbung tydoq..hehe..kluaq2 ja..aku nk truih p mlngkaq ats ktil..set jam nk tydoq 30 mnit ja..hayuun tui..30 mnit tu la aku x leh llap mta..pehtu set len..sejam..haaa bru tydoq..30 mnit amik feel,30 mnit lg lena..kranya sejam la aku kna amaik feel nk tydoq..hehe..bgun2 tu ayh aku smpai rumah..nseb x trkantoi sbb lena..klau tdak naya jaa..tp trkantoii gakk..ayh aku prasan mata aku..

abah:kak lia awt mata tu triak ka??
me:dak aihh..
mama:dya tydoq alsn pning kpala..(mnyampuk)

naaah kn kna sedas ngan mama..pdan muka..adehh..sbnaqnya dlm tydoq td aku ada mmpi..abah tnya sbijik mcm dialog td.."awt triak"..haishh..tu smua kbetuln sja maa..

p/s:unk ja pndai kmi bodo..aku x sngka unk akn hot smpai thap tu..klau da mslh jgn mai slhkn org len naa..duk diam2..jgn mai hina kmi..nseb ada zaq..kn dh kna..booooyaaahh..peace no war!!last2..wlaupun kmi bodo..tp kmi mnx maaf dh..unk pa da hina lg ada la..oke fine!! bdak jitra ja pndai..bdak loqstaq ja bodo..puas ati unk kn..

mutiara kata
Persahabatan sejati itu seperti sebuah rumah,Tak perlu cantik, tak perlu mewah,Tetapi lengkapilah persahabatan itu dengan keikhlasan, kejujuran, kasih-sayang dan keimanan. :)

No comments:

Post a Comment