~simpul kasih~

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 2, 2011

DEMAM WEDGE!!

Syok meh rini..hahaha..p shopping ngan mama n lil bro,danial bli brang skit..tp aku truja sbb dpat ksut bru!!!
haha..aku ckup pyah bab bli ksut..mmilih gyla..dh la mmilih,pastu tnya abah ngan mama elok dak hat nie..elok dak..elok dak..tp klau beli ksut slalunya kluaq ngan abah la..sbb abah pndai plih ksut..


td aku p shopping kt vern's..ksut mmg cantik kot..aku suka ksut2 dya..mmg lawa..sempoii..dan2 p plih ksut yg aku mnat..tp mama yg tlong plih..sbb pa,stg klau slah plih..kna mara..adoeee..tu bru ksut..bkan calon suami lg..x tau la spa yg jdi laki aku nnt..hurmmm..pastu p try muat ka dak..size 5 x muat..kaki bsaq gyla..mama kta dlu bla mama kwen ngan abh bru pkai ksut size 5..mama dlu kcik..kmi bsaq..x sma..haha..mama kta kaki ank2 dya besaq..hat laki lg la nala pnya bsaq plus pnjang...


bla dh kena saiz dya,brula tnya hrga..mak aiii..mahal siottt..mak aku kta amik jela..huhuaaahaa..sronok beb..aku klau mahai2 nie aku mmg payah skit nk amik..hrga pnya cekik drah..abah lg x ksah..ingt lg taun lpas p bli ksut kat aloq staq mall..hihihi..mnggu tu bru dpat gji..abh ajk p shopping..aku nie bknnya jnis yg SHOPAHOLICS..so ikut je la,sbb aku kaki jln..suka sgt jln2..tp brang x bli lngsung..bak hang kdekut gyla nk bwak kluaq det mnah nie..biaq p kt aku lh..duit aku..bklan det ampa pun..pulon jaa!!


hahaha..nk pndekkn crita..dlm stu mnggu tu aku bli dua jnis ksut..ksian kt abh..tp abh gak yg suro amikkn..ala,lg pun time tu ada sale..murah la jgak..plih ksut bum n bonia..mmg mantap arr..tp aku suka bonia lg sbb nmpk stylo..cayalaah..


ooh yeahhh...paih tu aku dh x mau beli ksut dh..mmbaziaq kot..bli bkan p jln mna2 pun..duk umah ja..huhu..nie,sja ja bli tgk org la nie trend pkai ksut jnis 'wedge shoes'..aku pn try la..tnggi nk mampuihh..aku nie dh la pendek!!pkai ksut tu mmg tnggi rr..dh alang2 aku ada ksut tu..bla kluaq jmpa riz kaa..dya x leh kata aku pendek dh la..sbb aku dh TINGGI oiii..dya jga bg cdangan sruh aku pkai high heel..tp aku x mnat..mau jtuh aku pkai natang tu..biaq pkai 'wedge shoes'..slamat derr..
GLADIATOR WEDGES
ksut nie x dak la cantek mcm hat depa pnya..depa pnya kelas gituhhh..

aku mnat gyla ngan high heels nie..nmpk sweet..auwww..~grrr~

p/s:jgn nk ngada2 bli ksut bnyk2..bkn nk pkai pun..sja nk bt koleksi..hobi yg plik!!ngeh3..tp bkan aku..aku x suka kmpul ksut..mnyemak laci ksut jaa..

No comments:

Post a Comment