~simpul kasih~

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 18, 2011

leaving malaysia!!

huhuhu..x lma lg aku akn tnggalkn malaysia..x smpai ati nk tnggal tmpat trcnta nie...adoeee..dya wt sdih lak..padahal sronok nk mampuih..bhahaha...blakon meh..kih3..

ari nie last day aku duk kt uma n kt malaysia..cecey..nk p mna miss writer oii..huhu..ceq nk p singapore..holiday kt sna..best!!tp aku x smpai aty nk tnggalkan H.A.N.A..my sweet lovely gurls..pastu nk tnggalkn kwan2 fb cek..huhu...tmbh2 hat rpat ngan cek nie..mcm  hery n shah..oky totally slah sorang dri geng H.A.N.A mngkn geram sai aku sbut nma msuh dya..sorry didn't mean it okey..

urgh!!aku ngan fb dh la mcm isi gn kuku..mcm nyawa aku un ada..trpksa aku deactive utk smntara wktu nie..no way!!aku  xkn deactive oky..haha..nnt p sana ada free wifi aku on la..hehe..sumpah aku hbaq aku x leh lupakn kwan2 aku tu..depa smua dh ceriakn hdup aku..wktu aku sunyi depa tman kn aku..huhu..ksian depa nnt..tmbh2 geng H.A.N.A..aku slalu ada ngan depa wktu snang n susah..sronk ada ngan depa..mmg x leh lupa wktu brsama..

lg stu sbb x bestnya..aku x leh calling2 ngan elmy..uwaaa..mst rndu kt dya..huhu..hurmm nk bt cam mna..tp biaq laa..dya un nk studykn..mngkn dgn pmergianku ini dya bleh study..x yah pnat2 mcg aku..aku nie mmbebankn dya btui la..ish3..aku nk luahkn apa yg aku rsa nie kt sni x leh..sbb trlalu personal..biarla aku pndamkn..

i will miss u all..ada brapa org lg yg x bg tau..nnt nk kna roger sbb stg depa rsau kt cek..huhu..

tersentuh bla bca post nie :'(


awk...npe on9 x wall post kt sya.....npew sya neh gngu awk kew???,,,xpew awk ckap jew,tp jgn laa lari mcm neh,on jap off plakzz...sya tgu awk dari smlam ag...hermmm[:'(] 

yg nie x tau angin apa,tba2 jd mcm nie..
mak cik Raspberry Lurve......cek winduw la....hmmmm
p/s:i will miss all my frenz..x tau sai pa jd mcm nie..owg sronk2 nk p brcuti dya sdih..ha la..cek ada personal problm..tu jd cm nie.. i will miss my honey..uwaaaa!!

No comments:

Post a Comment