~simpul kasih~

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 7, 2011

ari nie mama bwa kluaq mkn sbb ayaq x dak kt uma..haha..untung dpt mkn luaq..destinasi kmi skeluarga adlh TESCO..x dak tmpat len dh..huhu..mkn kt NOODLE STATION..bleh than la sdapnya..tp agk mahai..haha..klau ceq..x mkn dh aihh..p mkn kt food court jaa..bajet gyla minah nie..biaq laa..kna la jmat ceq oii utk msa depan n depan.. :)

nk di jdikan cter ari nie last aku lthn keta sblm aku ke pringkt sterusnya iaitu qti..so aku x mkn pa laa..blek2 mama tnya mkn dak g..mst la dak g..bt pa mkn klau xlpaq..pasto mama ajk p kluaq mkn..hahah..best oo..tp dan lg bkak fesbuk..aku ngan fesbuk mmg gyla..mcm nyawa..x bukak sari mau mati kot..hahaa..tu la diri aku slpas SPM nie...lyan fesbukk..hihihi..

smpai umah aku p bantai bhun greng..td mama tnya kta x lpaq..bla tgk ja bhun rsa lpaq plak..bhun p bli kt gerai depan nuhhh..mkn nk dekat hbis bru tau kta bhun tu dh BASI..adoeee..dh la ritu mkn pulut durian BASI..nie bhun plak..kacau kot ngan ayaq x dak..mau buat senak stg nayaa.. :p..


p mkn aku x mnx pape un..sbb knyang mlantak bhun BASI td dh..huh..aku just order ice tes tarik hazelnut..mmg sedap!! try la kalu nk tau sdap ka dak..hehe..sblum mkn smpai dan lg snap gmbaq..haha..tp ceq x gna la mcm depa tu guna camera nikon..canon..ceq camera fon ja..brbaloi pa..dpt gak snap pic drp x dak lngsung..tp hat pling best dpt mct ngan yayunk aku..i love u dear!!walaweh dya nk mnunjuk boy dya la tu..non of u're bussiness okay..sbenaqnya aku la nie jrang nk mct gan dya sbb dya nk study..so aku trpksa trima hkikat nie..biar la utk msa depan dya aku snggup bt ape sja..


comey dak..hihi..

budax nyibuk sbelah nuh sja nk cri publisiti..
cute vs nsem..wekx!!
prasan dya nsem..payahh!!
segak dak!!nk prasan gakk..nahh amik ko..
depa dua lg..cemuihh aihh..


p/s:klau ampa tgk entri nie tobat skit leheaq ampa..bkn pa..smua gmbaq yg di upload smuanya senget..ksian ampa..xpa snaman leheaq skali skala..mau dok taw..ampa psing la laptop ampa or kputer ampa nuuhh..klau x mau ampa p la jnguk2 fb aku nuu..raspberry lurve...pic hat sma gax..cma pic dya x senget dh..puaihh ampa nk tgk..hahha..gyla2 skit malam nie..

No comments:

Post a Comment