~simpul kasih~

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

~shuka shuki~

Rmai org kta CINTA ITU BUTA...TP sjauh mnakah kbenarannya itu..aku pun x tau lah..hakhakahakahk..ayat cam keling gi kowt..mmg la cnta tu buta sbb kita x leh nmpk dya,cma mrasainya..psaipa la dya bta la noh..ish3..kejamnya spa yg p korek bjik mta dya oiiii..ksianla kwan tu..psai tu la rmai remaja skrang slap mmilih psangan..huishhh..mulot ko mmg x dak insurans siotttt..sya mnx maaf sja kta lagu tu..sbb lagu len x dak dah..hikhikhikh..

Rmja skrang dya plih psangan cam mna hah?? hat SEGAK ka..KURUIH ka..TEMBAM ka..COMEY ka..NSEM ka..BAEK ka..KAYA ka..PNDY AMIK ATY KORANG ka..no way!!smua tu hnyala prmulaan sja..mula2 cple mmg cam tu..amboihhh puji smpy over the top..tp bla dh mnikah esk2,bleh tgk la..
x dak nk pji dah aihh..nk pji pun 2-3 blan ja,pastu ampa x dgaq dh aih "ORG KSYANGAN" ampa tu nk pji..cewahhh mcm ada pngalamn nohh miss writer..well,nie smua x prlu pnglaman..bleh pkiaq sniri la..smua tu kta2 mnis utk dptkn "ORG KSYANGAN"tu jaa..dh dpat bt pa nk pji lg kn..rsa2nya la kowt..

time nieyh mst bnyak org duk maki2 aku nie..bt crita mohong la ktakn..mmg aku bt crita mhong pown..ampa toksah duk cayala..aku suka suki ja gatai tgn nk tlis natang nieyh...tp ada jgak btuinya..skit ja..sbsar HAMA..hama tu kcik  sngguh..lbih kcik dri ttik dkwat pen kot..ish...miss writer nie tau mna la noh...whuahwhuaa..aku pun x tau hama tu natang pa..aku jmpa word tu wktu bca lam nvel ja..tp mcm btui ja tekaan aku tu..hihihihihi..

okeyh2.aku just nk crita sai mR.tutttut..dya mrupkn knlan lmaku..sat2 dya tu knlan aku kah???dak2..dya tu kwan kpd kwan kpd kwan kpd kwan..bnyaknya kwan..ish3..hehe..aku knai dya wktu aku skolh rndh la..aku suka dya sbb dya comei,lwak...klau dya gelak lg aku suka..sbb dya pnya cara gelak tu lain drp yg len..aku leh ingt smpai ke la..tp nk tiru x leh..sbb X RETI..huhuuhu..dya tu kra rpat la ngan aku sbb skolh skali..cma umoq dya tuu muda bnyk pda aku..aku tua dh..

kmi trptus relation psai aku kna pndah dok loqstaq..huishhh..mmg pyah aku nk trima loqstaq oo..pndh rmah bru,kwan bru..smuanya bru..ksian umah lma,kwan lma,boypren lma..huhuu..tudiaaa..kcik2 ada boypren..gatai gyla miss writer kita nie...well to smua cnta mnyet..otax x credk  g wktu tu..la nie bleh kta credk la gak..hehe..
nk ssuaikn dri ngan suasana d loqstaq mmg pyah..sbb aku rndukn skolah lma aku..SMKBBD..I LUV U SMKBBD..wlapun setaun ja i duk sna tp pngalm yg i dpt ckup bnyk..tmbh2 plak skolah tu cmpuq kn..haha..mnat kat org pnya la bnyk..PECAH RAHSIA!!!!
Miss writer hnya insan biasa,suka suki kat org tu prkara biasa la kn..eleh mcm la korang smua x pnah mrsainya..mohong pianggg klau x pnah rsa...aci krat jri ngan aku la...

Dh dduk 1-2 taun kt sni,dh pndy ssuaikn dri..tp rndu kt org JITRA mmg x leh dlupakn..duk kt sni cam haremm kowt..duit rya aku tiap2 tau kna rembat..last dya rmbat rya taun ke 2..mmg sial tau lahanat tu..dh la slongkaq almari bku curi duit aku..fon pun dya amik..mmg sial tau x org tuu!!!!vavi tuii..hahaha..tp yg baeknya tuu..dya curi beg duit aku..dlm tu ada ic card..lpas bbrapa ary..dya mai bg blik beg duit tuu..dya selit tpi tngkap blek adk aku..hayuuun tui....kononnya nk bt bek la kn..ceihhhh..brdsarkn bukti yg x ckup..aku da jmpa rkok daun lam blek kjadian..hohohoh..tp dn bnda nk jdi redha je la..lg pun kwsan tmpt tnggai aku nie bhaya skit...bnyak taik-pit..ish3..skali lg redha je la..

Dsbbkn fon aku pnjhat tu dh rembat..aku pun lost cntact la ngan mmber2 kt jtra tu..yg geramnya tu..aku bru ja dpt cntact ngan ex-boypren,mmandgkn dya pun ilng nset gak..no. dya pun aku x ingt la..so aku just leave it..sdih oo..smua knangan aku trpksa dkburkn..

stelah skian lmanya...mR tuttt brjya dksan kmbli..mmandgkn kwan kpd kwannya tu still aku cntact2..hehe..tp sto ja yg aku musykil..cra dya lyan aku belain..mgkn sbb dh bsaqkn..tp x pyah la lyan aku cmto..aku rsa plik..hehe..bnda yg x trduga trjdi..we're in rlationship...nahai ja..malu kowt time tu..tp only one week ja we're in rlationship tu pn wktu rya..sbb dya aku x leh trima cra dya lyan aku.dya muda aku tua..no way!!!pham2 je la klau dh cple nie kn...

once again,lost cntact lg..jmpa dya blik..trkejut aku time tu..last aku tgk dya kcik ja.wktu aku jmpa dya,wahh tnggi siott..nsem gituuu..nk mnyembang ngan dya pun x brani,apatah lg la nk brtntang mta..mcm nk luruh jntung aku bla tgk dya...apa la special sgt dya tu..aku pun x tau..kta pnya rlation pun skrang just kwan..kwan yg dh lma trkbur..sbb bla dprlukan sja bru nk cri miss writer nie..huhuhu..sdihkn..tpi pape pun aku suka kwan ngan dya..sygnya aku x leh tgk dya mmbsar sprti kwan2 dya yg len..klau tdak mst kmi rapat..mcm isi ngan kuku..itu yg aku hrapkn..yeahhh right...

p/s:sja ja post story nie..sbb x tau nk crita pa dh..so smoga syok la kpd reader2 d luar sna nuhh mmbca bnda mngarut nie..peace no war...






No comments:

Post a Comment