~simpul kasih~

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 23, 2011

air mata kegembiraan!!

ari nie ari yg bhagia bg aku..nk tau dak sai pa..hehe..psai cek dpat result mehh..
bguih sgt ka weh result ang tu miss writer oihh..
xbguih la sgt..hnya ckup2 mkn ja..okyla tu kn..drp x mkn lngsung..kihkihkih..
aku dpt @#$%..mna leh hbaq kt ampa..stg mlu la cek..aku nie x pndai mcm depa..depa x pa la..pndai gyla2..
tp aku brsyukur sbb aku x sngka aku bleh gak dpt bnyk tu..wlaupun skit..OKY WHAT..
aku nk ucp thniah kt dear aku iaitu HUA YEH THING..dya dpt 8A..congrats dear...syok oo men pluk2 ngan dya..kwan terbek aku LIYANA SHAFAWI,dpat 6A...thniah2..pastu hat len lbih krang aku ja..wani,sanah,syamim,dilla..yg sorang nie aku x puaih aty..IZZATUL..pndai gyla..dpt 7A..dlm geng miss writer dya pling tnggi 7A..lg stu miss writer x puaihh aty BI n CHEMISTRY...aku nanak A..ishhh..
mmg tringn nk A hat tu..geram gyla tgk2 dpt $..tp aku puaihh aty la..dn aku tau psai pa aku dpt $..hehe..slah sniri..mcm nk repeat len dua paper nie..aku lg x puaihh aty bla IZZATUL dpt A chemistry..dlm klas aku slalu duk challenge gn dya..ish3...


tiga bnda yg aku x suspect akn dpat elok adlh ADD MATH,BIOLOGY n AKAUN..aku abih ja jwab tiga2 paper nie,muka cuak gyla..tkut failed..tmbah2 AKAUN..sunggoh aihh..sbnaqnya aku tnggai bnyk soaln oo..haremm x tau nk jwab..mmg mcm nk triak wktu duk lam dwan tu..sbaq bnyk ja tau dak..mcm nk lmpaq smua paper taim tu..dh la x seimbang..keja liquid,banding..liquid,banding..dkt dokumen sja nk dekat sejam stgah..dh tu kalut la msa tnggai brapa mnit ja nk abih..p soklan len tudiaaaa..trik nfas dlm2 la..x reti buat..dlm klas ckgu ajaq bnyk kali dh..bleh pun bt..mai exam dya jdi blurrr..trik nfas sat duk dgaq smua org pkat duk tkan kalkulator..then bru leh jwab..pulon gyla2 taim tu..tp biaq la ritu last day utk bdax sains..lexlu..prah otax abih2san la..mmg x sngka result AKAUN ok..bhahahah..thanx cikgu mazni,teacher wong,dn ckgu noriah..sbb ajaq sya smpai pnday mcm nie..hehehe..


taim nk amik result td..tgan sejuk gyla..pgi2 lg senak prut dh..uishhh kacau btui..dh tu ngan jntung nie duk DUP!!DAP!!DUP!!DAP!!..kaki sjuk abih dh..tp yayunk aku awai2 lg dh wish kt aku..thanks B..duk lyan fb sat tgk kwan aku nie wish kt aku..thanx faris n amir..gudluck to u guys..depa nie pndai2 smua..aku ja krang pndai..huhuuh..dgaq lgu sat nk tnangkn jwa..pastu muni cll aku..dgan tgn sjuk+ketaq+nk triak pun ada smbng sat..nk dkat pkui 10 bru nk pkai bju pa..member cll kta dpa dh smpai..lju gyla dpa tu..x sbaq aihh..aku bt relax g..p salam mama ngan tgn sejuk nie..nseb mama x kta pa..klau abah ada msty dya prasan..lg sto,abah ska bg org nk triak tau..mcm taim PMR..duk kta mcm2 la..padahal mlawak ja pun..besala org duk tgh gabra,aty pun trsntuh la..triak gyla2 pnya..hehehe..malu aihh..


Soldier baby


dh smpai skolah,ronda2 sat..bru p dwan..BEST dpt jmpa member2 len..aku control ja aty nie bt relax..istghfar bnyk2..taim nk p amik result kt mja huishh ramai nk mmpus p brumun kt ckgu2..aku still relax..cewahhh..tgk ada yg than ayaq mta..aku x mau tgk stg aku pun triak gak..aku pun bralih kri knan tgk bdax klas len..aku cri HUDA..mna ko ekh..aku xnmpk pun..ishh..dh lma x jmpa..rndu bangat..
bla dh ansur2 p kat ustzh amik sjil,duet pas smua..p la kt ckgu noriah..nk mnx slip..aku dh kecut prut dh..tgk ckgu duk blang A..x bnyk pun..redha je la..ckgu kta dpt ? A..perghh taim tu ayq mta aku jtuh..air mta kgembiraan..syokk oo..wlupn skit..tp syok..x tau sai pa..rsa tnang ja..pasto teacher mai dkt tnya BI dpt brapa??ermm $ teacher..nahaiii kna cekik..hahaha..lwak2..

Soldier baby


pasto blik rmah mak kta:td teh ngan kak kin cll tnya result..mama kta  x blik lg..mama kta la dya x blik lgi tu failed dh la..
aku qenyih ja..gelak2..mk tnya brapa A..dpt @#$% ja..x bnyk la..
tp aku tgk mcm mk aku epy ja apa yg aku dpt..ALHAMDULILLAH..dpat gak aku gmbirakn aty mama..abah plak cm na??hehe..abh duk ats kapal..x blik g..cll pun x lg..stg cll la kot..hehe..
Aku nk tuntut IPOD aku..abh kta klau pas dpt IPOD..abh pnjam sat bwak p keja..dlu taim nk dkat exam abh p bli siap2 dh,pastu ltak dpan aku sbgai pmbakar smangat..aku bleh sntuh ja..huhuhu..la nie aku nanak la..tp adkh abh aku gmbra dgn result yg aku dpt tu??tkot kna mara ja.arap2 la abh puas aty..abh kn tau ank2 dya x brapa nk pndy..tp pndy la jgak..ishhh plik2 la miss writer nie..haha..


smpai sni ja coretan aku..aku epy sgt nie..cousin aku x tnya g..tp tau dh dya tu mst pndai..ank ckgu la ktakn..mst terbaek pnya..aku ank johari..tau2 sja la gyla2 pnya prangai..hehe..
Kaos Chika



No comments:

Post a Comment