~simpul kasih~

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 23, 2011

HARI INI & SEMALAM

sabtu~21.5.2011

smlam p knury umah mk lang aku..boley than la bestnya..aku suka blik pngantin sbb cantek sgt..aku suka!!tp yg lg best ptg tuuu..haha...bt date ngan dya!!sapakh dya??ce teka..ce teka..haa mstila awek cun lg superb..tip top bebeh..^_^..NUR HANIS MUSAIBAH..bt date kt uma zaim nuu..syok jln2 gn dya...mcm2 kmi smbng oo..tpkn ampa nk tau dak..dya tuu tnggi oo..kmi nie rendah jaa..sbb tu kmi pkai high heel..keh3..kmi x ckup kalsium tu yg x tnggi..kmi dua nie otax gyla2..wlaupun dya muda dri kmi tp dya sporting..beshh smbng gn dya..lg stu..owg klau jmpa..smbang2 mst jln slow2kn..nie kmi jln mcm nk laqi..cepat gyla...sat ja smpai uma..kmi p tman blkang lntas jln p tman sberang..blik uma rsa sat jaa..err mngkn sbb kami nie atlit..cecey..bngga plak dh..btui pa..kmi dua atlit bhagian larian la..tu jln cpat..smbng psai CAPITAL A!!sbar je la ekh awek cun..nnt kmi tlg sekeh dya utk ampa naa..geram gak kmi..malu kmi gn ampa tau dak..memandangkn ksuntukn msa msing2 kna blek..ksian ampa kna blek jln kaki..tp ampa kta ampa dh besa cmtu..tp kmi still ksian kt ampa sbb kmi SAYANG ampa tau dak..~grrr~..ampa lupa bg ketaih kt kmi..ampa kta nk mnx sain kmi kn..lupa la tu..hux3..pape un best jmpa ampa..melawak gn ampa..tmbh2 tyme ada bdak cuba bt adegan nk bnuh dri..nk trjun longkang kononnya..kmi gak yg nk kna slamatkn..adoeee..lawak btul!!

ahad ~22.5.2011~

errmmm..ari nie mmg hot gyla2...spek mata aku hilng...sedih taw arkk..aku suka spek tu..aku dh rabun la niee...mluat2!!pehtu abg plak dh blik sni..x leh la nk on9..abg oiii adk akn rndu abg..keh3..abg ajk jmpa....x mau aihh adk..jmpa fmily abg lak to lg adk x mau..segan..kalu ada nab insyallah adk p..sbb dya kn teman abg yg plingggg qapat!!hahah..klau jmpa mst mcm qimau..nk gadoh sjaa..then ada gak yg best nye..aku smbng gn member aku td..kuang asam dya mngata kt aku..tau la dya tu owg n.9..pqeli aku ckp kedah..aku lg nk trgelak bla dya ckp *hg bt pa..mcm nk siam un ada..tp mmg terbaik la..lawok smbng gn hg..hihii..dh tu yg sdihnya..kwan2 aku smua nk msuk matrik dh esok..uwaaa!!!miss them so much..HASANAH..WANI..YANA..blajaq leklok k..struggle btui2..syg ampa smua..huhu..IZZATUL dh slamat msuk UITM..mst best..tnggai aku ja..xpa2..xlma aku akn ke INSANIAH..x sbaq nk smbung study...hex3..ermm haa td sja try bt skype..yeahh!!dpt skype gn budak comey+segak+cun meletup gitu....hahaa...syok2..then my hubby un bt skype gakk..tp dya cll x angkt un..hehe..sury b..

p/s:aku la nie sdang mniti kbahagian dgn dya..cewahhh..hihi..aku syg dya ketat2..tp ada kcemburuan disatu sudut aty nie..hurmmm ape yg trjdi ekhh....haha..personal..cyunk dya sgt2..love him!!miss him!!need him!!

frst tyme bt entry gyla mcm nie..
shuka bleh luahkn prasaan mcm nie..
eilham i love u..
I H.A.T.E U!!
u know the meaning rite..

5 comments:

  1. ahahaha..ampa ni..ampa unn lupa bwak strepsil bg kmi,huaaa !! haha..well~ kita kn twins..bnyak prsmaan dohh ! kan?..hihi..tkpa, kmi ok ja jln kki, tq syg kmi..hoho..psai cptl A tu..kmi dh mluat dh gn dy, kmi dh tada papa dh prsaan kt dy hrini ! haaaha..puas sudaa !.. nnti skype2 lg yaw ! hukhu

    ReplyDelete
  2. muahaaa..kmi mmg nk bg un..tp lupa..dh jauh bru tqingat..ngekkn kmi nie...hux3..bgusla klau ampa dh x dak prasaan..mulakn idup bru..jgn bncikn laki k..klau de feeling lg cter arr kt kmi..kmi sdi mndengar..kmi x kesah un..okewhh nnt kta brskype lg !..

    ReplyDelete
  3. aishh..mula mang pikiaq nk FUCK laki dh..pehtu bila pkiaq blik, lma2 ska jgk..hehe..kmi unn tatau la nk plih spa...tkot slh pilih..bakhaha...yup mlkan idop bru, kmi nk dhulukn pljran..ngeeee !! haha

    ReplyDelete
  4. bgus2...utamakn plajaran..hihii..laki smuanya x sma..mna ada mnusia x jtuh aty dkt laki..wlaupn dya tomboy ka apa..mst ada skit prasaan dya trhdap laki...so jgn FUCK laki..hohoho...blajar dhulu.cnta dtg kmudian..heeee..=)

    ReplyDelete