~simpul kasih~

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 18, 2011

BUNUH DIRI!!!!

awt ngan tjuk nieyh..tudiaaa...spa yg nk bnuh dri nie..ish3...astaghfirulahalzim..mngucap bnyak2..haha..

citer dya cm nie..ari tu ari sbtu..aku da set ngan member trbaek aku nk p men bowling...kononnya la...apa plak kononnya..mmg btui larhhh nk p men bowling tuhh..hishhh!!! pnyala excited p..bju pa smua da ready..pkiaq dri smalam lg..hihihhii...abah pun da bg greenlight gax..so x yah la tnya mak lg da kn kta nk hangout ngan mem.. pg tu bgun pnya la sronok nk p nieyh..tgk abah da x da..tp aku x ksah sbb aku da ada lsen..so nk p mna2 snang..ceycey..nk mnunjuk la tu kta dya ada lsen..bkan nk tnjuk da sunggoh...bnda da btui nk tpu bt pa kn2...

bla smua da oky..tba2 ja mood aku nieyh x bek..mcm org kna rasuk oo..tba2 jd marah kt sto rmah tu..nk kta tuttt..bkan dya..x aihhhh..IMPOSSIBLE!!!!...sbb bru ja lepaihhh..x kn dua kali kot..naya la gu ni..hahah..pastu mai tgh ari sket..angin kus2 jdi x elok..mara abih adk2 aku..ksian depa..tp ada aku ksah!!!org tgh mara duk mai sruh bt keja..bru dya kna jerkah ngan aku..aku pnya sora bleyh tahan gax..smpy dgaq abih kt umah2 jran tepi ngan blakang uma..hehe.ni lah dri aku..spa x ska x yah knai!!back off..adk aku tkut da mcm nie..mnggelatq dpa..



                                                             
dah tu mak aku mai plak p smbah mnyak gas at dlam ati nieyh..mk aku kata "nie da abh x bg p toksah laa duk hngaq kat adk2..
aku un kta "laaa.abh kta abh bg!!"..org tgh marah.mna leh ckp leklok kn..da tu p naikkn sora at mak plak tu..DOSA TAU X!!!
ishh..ank spa laa..
malaih nk brtengkaq pastu tu trsntuh nagn kta2 mak aku yg agak pedasss..aku msuk blik ttup pntu skuat ati..
GEDEGUMMM!!! mcm nk rntuh air-cond kt dlm blik nuhhh..pnya la kuat..
ati pompuankalu x triak mohong ngat la..sekeras mna pun dya tu pengkid ka apa ka..last2 mst triak pnya..
huhuh...
duk lam blik mnjerit cm org kna hsteria..katil da brselerak mcm pa agy..blik bntai sna sni..pastu p kt ,eja solek knonnya nk bg trabuq la..tp dan lg pikiaq..ish stg kna kutip blik..x mau aihhh..pnat aku...
dlm ayaq mta duk jtuh dan lg pkiaq cmto..hohohoho..DAHSYAT..hehe..duk lam blik mnjrit sakan la..tampaq pp la..nk koyak kain la ape la..mcm org gyla da bla tringt blek...mngamuk pnya mngamuk atas ktil tu td aku bt lthan kmia..ada la kotak pensel...nk pgang bku x leyh da sbb tgah HOT!!..so pgang la kotak pnsel tu nk bling..tba2 trpndang ada PISAU!!hahkahakah..
angin gla mai da..SETAN da tiup da ayt2 power kta " bnuh ja dri..depa bkan syg kt ang da...cepat la..."
tudiaa la noh..bla tgh HOT bnda gyla kta bleyh bt..haiyooooo...aku pun bwak kluaq psau tu..maen latk2 at ats prglang tgan nie..bt gaya mcm nk kelaq da..tp tkot sakit...x jd bt..aku amik psau tu aku tikam2 tilam..brlubang abih...naya ja tlam tu skit..AMPUNKN AKU TILAM...hehe..ayaq mta nie mmg x leyh nk stop da....aku maki dri nie..mmg HOT la time tu.tmbah2 bla mk aku kta pssttssssttt...aku un jerit la...."KALAU AKU TAU AKU X P LA!!!(nie kta kt dri la...gyla kta cmto at mk aku..dosa la weyhh)..
smbil duk tdoq..psau tu aku da mula hris tgan da..nk kta sket x la sgat..tp mmg SAKIT..huhu..tiga tmpt aku hris...tp yg pling aku garm psau tu haremmm sungguhhh..X TJAM..pnat aku hris...mcm hris daging liatt ooo..pndai2 la ampa imagine....
darah x kluaq bnyak pun sbb isi bnyak...hahaha...tudiaa bru tau dri tu GEMOK!!!




dlm duk triak smbil hris2 tgn aku dgaq mk aku blik...bla msa depa kluaq?????
hehe..tu laaa mnjrit sgt...pahtu adk aku ktuk pntu..aku mogok x bkak..dya tau da bla aku x bkak dya pndy2 la p bkak ngan knci....then,bkak ja pntu adk hbaq.."nie kak lia mama bli double cheseseburge kt hang.."
pnya la ketegaq aku bt don't know ja...aroma bege tu da lma mnyapa hdung aku hat mncung nie..hehe..
sdap...tp bt derkk ja..smbung mogok..adk aku kluaq..bwak p ngan bege2 tu skali..huh aku ksah pun...mkn la bege tu aku x trigin lngsung..


lpaih zuhur,aku mem aku cll kta x jdi p..mmg ngek kot....da la td p tnggikn sora at mak aku psai bnda bodo nie..len kali gtau la awai2..mmg rsa brslah kot...mlm tu nk dkat maghrib bru kluaq blik p mnx maap pa smua..
p dapuq tgk dlm microwave ada double chesseburge aku lg..hah pa g..hentam bege tu la...lapaq x ingt dunia da..bru tau..hehe..bla abh blik mlm tu tnya best x men bowling??
aku kta la..x p men pon..aku bru sdaq..smuanya hnya slah fhm smata2..mk aku ingt abh aku x bg..tudiaaa...tp aku x ksah laa...tgn aku x hris mcm pa g..tahan je laaa..smpy laaa duk ada g parut tu..tp da nk ilang psai aku jga kulit aku..kuang3..jga laa sgt...

******   THE END  *****

No comments:

Post a Comment